Μενού
Το καλάθι σας

Εγγυήσεις

Όλα μας τα προϊόντα έχουν εργοστασιακή εγγύηση, ο χρόνος της οποίας διαφέρει ανάλογα με το προϊόν.

Οθόνες κινητών και διάφορα ανταλλακτικά που αφορούν επισκευές ή εγκαταστάσεις, θα πρέπει να υλοποιούνται μόνο από εξουσιοδοτημένα συνεργεία ή επαγγελματίες.
Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση παύει να ισχύει η εγγύηση του προϊόντος.

Εφόσον το προϊόν φτάσει ελαττωματικό στον πελάτη, πρέπει να ενημερωθούμε και να επιστραφεί στο κατάστημά μας εντός 8 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του (είτε μέσω του καταστήματος είτε μέσω της εταιρείας courier) με την πλήρη συνοδευτική συσκευασία του και θα πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα με το νόμιμο παραστατικό αγοράς. Σε περίπτωση μη-ενημέρωσης μας για μηχανική βλάβη του προϊόντος εντός αυτού του χρονικού πλαισίου, θεωρείται ότι η βλάβη προκλήθηκε από τον πελάτη.

Η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή (εξ' αρχής μηχανική βλάβη) και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως πτώση, επέμβαση στο εσωτερικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς ή λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή. Αφού το παραλάβουμε θα αποσταλεί στο service της εκάστοτε εταιρείας για έλεγχο και αντικατάσταση με νέο εφόσον εμπίπτει στην κατηγορία αντικατάστασης και όχι απλά να χρειάζεται κάποια αναβάθμιση ή ρύθμιση.


Το κόστος των μεταφορικών όλων των επιστρεφόμενων προϊόντων βαρύνει τον αγοραστή.

Laptops

Τα λαπτοπ που πωλούνται στην ιστοσελίδα μας δεν προερχονται από την Ελληνική αγορά αλλά από χωρες της Ευρωπαικής Ενωσης. Εχουν κανονικά 2 ετη εργοστασιακη εγγύηση και η τυχόν βλάβη αποκαθίσταται αποστέλλοντας το προιον στην εδρα της εταιρείας μας . Η προεπιλεγάνη γλώσσα εξαρτάται από τη χωρα προέλευσης και στην περίπτωση που ο τελικός χρήστης δεν εχει τις βασικές γνώσεις για την αλλαγή της γλώσσας η εταιρεία μας το παρέχει εντελώς δωρεάν και χωρίς χρέωση επιπλέον μεταφορικών.

Οθόνες κινητών τηλεφώνων

Σε όλες τις οθόνες κινητών τηλεφώνων,  η εγγύηση καλύπτει μόνο τους αγοραστές εξουσιοδοτημένων καταστημάτων επισκευής κινητών.


Εφόσον διαπιστωθεί ότι η βλάβη οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε υπαιτιότητα του χρήστη, προχωράμε σε αποστολή του προϊόντος στο τεχνικό τμήμα του προμηθετυή μας και αναμένουμε το πόρισμα.

Εάν το προϊόν βρεθεί σε καλή κατάσταση και λειτουργεί κανονικά, θα σας το επιστρέψουμε και επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής.


* Η εγγύηση δεν καλύπτει τον φορτιστή τα ακουστικά καθώς και την μπαταρία της συσκευής. (Εκτός αν ο κατασκευαστής ορίζει κάτι διαφορετικό)

** Η εγγύηση δεν καλύπτει τα έξοδα αποστολής και μεταφοράς για επισκευή ή/και αντικατάσταση του προϊόντος από και προς την εταιρεία μας.

*** Η εγγύηση παύει αυτόματα να ισχύει σε περίπτωση που:

        α. Η βλάβη προκλήθηκε επειδή ο χρήστης δεν χρησιμοποιεί ή δεν συντηρεί τη συσκευή σύμφωνα με το εγχειρίδιο χρηστών.

        β. Η βλάβη προκλήθηκε από βρέξιμο, πτώση ή απρόσεκτη φύλαξη.

        γ. Η βλάβη προκλήθηκε από επισκευή, μετατροπή ή καθαρισμό της συσκευής σε μη εξουσιοδοτημένο κατάστημα.

        δ. Έχουν αλλοιωθεί πληροφορίες όπως : η ημερομηνία αγοράς, το όνομα και το είδος του προϊόντος ή το παραστατικό απόδειξης της αγοράς. 

        ε. Η βλάβη προκλήθηκε εξαιτίας πρόσθετων ατυχημάτων όπως ανωτέρα βία, διαφορά ή πτώση τάσης ρεύματος, κακή φόρτιση μπαταρίας από τον αγοραστή. (Αρχική φόρτιση 5-6 ώρες).



SERVICE
*Τα αξεσουάρ που διατίθενται μαζί στις συσκευασίες των προϊόντων,  μπορεί να διαφέρουν ανά παρτίδα. Έχει παρατηρηθεί πως κάποιες κατασκευάστριες εταιρείες κατά καιρούς, μπορεί να προσθέτουν ή να αφαιρούν παρελκόμενα εξαρτήματα, ανάλογα με την τρέχουσα εμπορική τους πολιτική. Σε συσκευασίες προϊόντων που είναι σφραγισμένα δεν μπορούμε να το γνωρίζουμε εκ των προτέρων. 


ΚΑΛΥΨΗ ΕΓΓΥΗΣΗΣ:

Η εγγύηση καλύπτει βλάβες που υπόκεινται σε κατασκευαστικό λάθος και όχι σε βλάβες από υπαιτιότητα του πελάτη. Π.χ. υγρασία, πτώση του προϊόντος, χρήση του προϊόντος με λανθασμένο τρόπο κλπ.


ΧΡΟΝΙΚΗ ΙΣΧΥΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ:

ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ: 2 ΕΤΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΓΟΡΑΣ.
ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ-HANDSFREE: 1 ΕΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΓΟΡΑΣ.
ΣΚΟΥΠΕΣ ΡΟΜΠΟΤ: 1 ΈΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΓΟΡΑΣ.
ΠΑΙΧΝΙΔΟΜΗΧΑΝΕΣ: 1 ΕΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΦΟΡΤΙΣΤΕΣ: 6 ΜΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ: 6 ΜΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ (ΒΑΣΕΙΣ-ΘΗΚΕΣ): 6 ΜΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΓΟΡΑΣ


ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΣ SERVICE:
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΣΤΑΛΕΙ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ – ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ ΑΓΟΡΑΣ ΣΑΣ.

ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Ή ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΗ ΕΊΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΌΣ! ΔΕΝ ΓΊΝΕΤΑΙ ΚΑΜΊΑ ΑΝΤΙΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΠΡΙΝ ΕΞΑΚΡΙΒΩΘΕΊ Η ΒΛΆΒΗ ΑΠΌ ΤΟ ΕΚΆΣΤΟΤΕ SERVICE.


Η ΕΓΓΎΗΣΗ ΔΕΝ ΙΣΧΎΕΙ ΣΕ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ ΠΟΥ:
Α.Η ΒΛΆΒΗ ΠΡΟΚΛΉΘΗΚΕ ΕΠΕΙΔΉ Ο ΧΡΉΣΤΗΣ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΊ Ή ΔΕΝ ΣΥΝΤΗΡΕΊ ΤΗ ΣΥΣΚΕΥΉ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΊΔΙΟ ΧΡΗΣΤΏΝ.
Β.Η ΒΛΆΒΗ ΠΡΟΚΛΉΘΗΚΕ ΑΠΌ ΝΕΡΌ, ΠΤΏΣΗ Ή ΑΠΡΌΣΕΚΤΗ ΦΎΛΑΞΗ.
Γ. Η ΒΛΆΒΗ ΠΡΟΚΛΉΘΗΚΕ ΑΠΌ ΕΠΙΣΚΕΥΉ Ή ΜΕΤΑΠΟΊΗΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΎ ΤΗΣ ΣΥΣΚΕΥΉΣ ΑΠΌ ΜΗ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΈΝΟ ΚΑΤΆΣΤΗΜΑ.
Δ. Η ΒΛΆΒΗ ΠΡΟΚΛΉΘΗΚΕ ΕΞΑΙΤΊΑΣ ΑΤΥΧΗΜΆΤΩΝ ΑΝΩΤΈΡΑΣ ΒΊΑΣ, ΔΙΑΦΟΡΆ Ή ΠΤΏΣΗ ΤΆΣΗΣ ΡΕΎΜΑΤΟΣ, ΚΑΚΉ ΦΌΡΤΙΣΗ ΜΠΑΤΑΡΊΑΣ.

ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΆ: ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΆ ΚΙΝΗΤΉΣ ΤΗΛΕΦΩΝΊΑΣ ΑΠΕΥΘΎΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΈΝΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΌ! Η ΕΓΓΎΗΣΗ ΔΕΝ ΙΣΧΎΕΙ ΣΕ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ ΠΟΥ Η ΕΓΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΓΊΝΕΙ ΑΠΌ ΙΔΙΏΤΗ ΚΑΙ ΌΧΙ ΑΠΌ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΊΑ ΤΕΧΝΙΚΌ. ΕΙΔΙΚΌΤΕΡΑ ΓΙΑ ΟΘΌΝΕΣ SAMSUNG, Η ΕΓΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΘΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΓΊΝΕΙ ΣΕ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΈΝΟ SERVICE SAMSUNG.
Η ΕΓΓΎΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΏΝ ΚΙΝΗΤΉΣ ΤΗΛΕΦΩΝΊΑΣ ΠΡΟΫΠΟΘΈΤΕΙ ΔΟΚΙΜΉ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΦΑΊΡΕΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΏΝ ΑΣΦΑΛΕΊΑΣ. ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΌ ΠΟΥ ΈΧΕΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΘΕΊ Ή ΛΕΊΠΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΈΣ ΤΑΙΝΊΕΣ ΚΑΘΏΣ ΚΑΙ Η ΑΡΧΙΚΉ ΤΟΥ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΕΊ. EΙΔΙΚΌΤΕΡΑ ΓΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΆ ΜΕ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΌ "SERVICE PACK" ΣΤΟΝ ΤΊΤΛΟ ΘΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΣΤΑΛΟΎΝ ΓΙΑ ΈΛΕΓΧΟ ΣΤΗΝ ΕΚΆΣΤΟΤΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΆΣΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΊΑ.

ΕΆΝ Η ΣΥΣΚΕΥΉ ΣΑΣ ΒΡΕΘΕΊ ΕΚΤΌΣ ΕΓΓΎΗΣΗΣ, ΤΑ ΈΞΟΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΆΣ ΕΠΙΒΑΡΎΝΟΥΝ ΕΞ ΟΛΟΚΛΉΡΟΥ ΤΟΝ ΑΓΟΡΑΣΤΉ.




ΕΓΓΥΗΣΗ



* ΟΙ ΣΥΣΚΕΥΈΣ ULEFONE, CUBOT ΚΑΙ BLACKVIEW ΕΝΏ ΕΊΝΑΙ EU SPEC ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΕΠΊΣΗΜΟ SERVICE ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ. Η ΧΡΉΣΗ ΤΗΣ ΕΓΓΎΗΣΗΣ ΤΟΥΣ ΓΊΝΕΤΑΙ ΜΈΣΩ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΊΑΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΑ ΕΠΊΣΗΜΑ SERVICE ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΏΝ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΪΚΈΣ ΧΏΡΕΣ. ΣΕ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΚΆΠΟΙΑ ΣΥΣΚΕΥΉ ΒΡΕΘΕΊ ΕΚΤΌΣ ΕΓΓΎΗΣΗΣ ΥΠΆΡΧΕΙ ΕΛΆΧΙΣΤΗ ΧΡΈΩΣΗ 25€ ΓΙΑ ΤΟΝ ΈΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΣΥΣΚΕΥΉΣ.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΆΛΥΨΗ ΤΗΣ ΕΓΓΎΗΣΉΣ ΣΑΣ Η ΠΡΟΣΚΌΜΙΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟΎ ΑΓΟΡΆΣ (ΤΙΜΟΛΌΓΙΟ / ΑΠΌΔΕΙΞΗ) ΕΊΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΉ ΚΑΘΏΣ ΕΠΊΣΗΣ ΚΑΙ Η ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑ ΜΕ ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΡΕΛΚΌΜΕΝΑ!

Η ΕΓΓΎΗΣΗ ΌΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΏΝ ΠΛΗΝ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΏΝ (EU SPEC) ΚΑΛΎΠΤΕΤΑΙ ΑΠΌ ΕΜΆΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΖΌΜΕΝΟ SERVICE CENTER. 

ΌΛΑ ΤΑ ΠΡΟΪΌΝΤΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΏΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΏΝ ΚΑΛΎΠΤΟΝΤΑΙ ΑΠΌ ΤΗΝ ΕΓΓΎΗΣΗ ΠΟΥ ΠΑΡΈΧΕΙ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΆΣΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΊΑ.

       SAMSUNG 801117267864 ΚΑΙ ΑΠΌ ΚΙΝΗΤΌ 2106897691 www.samsung.gr

       SONY 80111810810 www.sony.gr

       LG ,NOKIA, HUAWEI, HTC 2105197500  www.arvato.com

       APPLE 2119991260 www.infoquest.gr, 0080044145417

LENOVO 2111984507 www.lenovo.gr

MOTOROLA  ΣΕ CELLCOM ΕΠΕ 2109902582  2109952742  www.cellcom.gr

LG ΣΕ PROCORDIA 2107777076  www.procordia.gr 

LG 80111200900 ΚΑΙ ΑΠΌ ΚΙΝΗΤΌ 2104800564

MICROSOFT  2111206500 ΚΑΙ 8015003000

HTC 0080044127482

HUAWEI 2111988000

CATERPILAR : ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΕΩΣ 65, Τ.Κ : 164 51 , ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ / 210 990 2582 - 210 995 2742 / EMAIL : cat.support@cellcom.gr
Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σου στο site μας.